wtorek, 24 grudnia 2013

Wishes time...

Nie mogę uwierzyć jak szybko minął ten czas, już dziś wigilia. Niestety bez śniegu... troszkę odbiera mi to tej świątecznej radości, ale najważniejszy i tak jest czas spędzony z rodziną. Dzisiaj rano troszkę wspominałam poprzednie święta. Od razu namyśl mi przyszła ogromna choinka w domu babci i dziadka i to, że zawsze chciałam powiesić bombkę na samym jej czubku. W tym roku również jedziemy do nich na święta, nie mogę się już doczekać aby zasiąść do stołu i spędzić trochę czasu w rodzinnym gronie. Życzę wam z całego serca rodzinnych, pogodnych, wspaniałych i smacznych :P świąt oraz wielu prezentów. Przede wszystkim, jednak życzę wam zdrowia i spełnienia marzeń, bo mim zdaniem są to rzeczy w życiu najcenniejsze.


I can not believe how quickly the time has passed, today it is Christmas eve. Unfortunately, no snow ... takes me a little of the Christmas joy, but most important is the time spent with family. I can not wait to sit at the table and spend some time with my family. I wish you with all my heart family, cheerful, wonderful and tasty: P Christmas and many gifts. Above all, however, I wish you health and fulfillment of dreams, because in mime opinion these are the most precious things in life.


3 komentarze:

  1. u mnie też brak śniegu :(
    http://sweet-and-sunny1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Brak śniegu.... :c
    Udanego nowego roku!
    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń