sobota, 21 grudnia 2013

Winter must haves!

Bez czego nie wyobrażam sobie zimy? Oto moja mała lista, drobiazgów umilających mi ten mroźny czas!

1. Krem do rąk Hand Cream
Nie bez powodu jest na pierwszy miejscu, moje ręce wyjątkowo źle znoszą zimne temperatury panujące w Polsce.
There is a reason why it's on 1st place, my hands do not tolerate extremely cold temperatures in Poland.

2. Krem nawilżający do twarzy Face cream
Niestety ale nie tylko skóra rąk przysparza mi problemów zimą, moja twarz również potrzebuje dodatkowego nawilżania.
My face also needs extra moisturizing.

3. Pomadka ochronna do ust Lip balm
Zawsze zabieram ją ze sobą. Moją ulubienicą jest różowa pomadka z serii Baby Lips. Nie tylko świetnie nawilża ale i wygląda, bo nadaje ustom delikatnego koloru ;)
I take it everywhere with me. My favourite one is pink and it's from Baby Lips series. It looks amazing!



4. Kocyk, poduszka, dobry film. Good movie, pillow, blanket
Czyli zestaw nocnego marka takiego jak ja. Nie ma nic lepszego niż długi zimowy wieczór spędzony na oglądaniu ulubionych filmów, o tematyce świątecznej i nie tylko.
I love spending long evenings on watching my favourite movies :)

5. Herbata z sokiem i cytryną, Starbucks, Gorąca czekolada Tea, Starbucks, Hot chocolate
Każdy ciepły napój jest dobry. Jeśli chodzi o Starbucks, zimą Toffi Nut jest nie do pobicia :) Jedna z najlepszych kaw ze Starbucksa... nic jednak nie jest lepsze od Pumpkin Spice.
I can't be alive during winter without cup of tea, Starbucks or hot chocolate. I just can't

6. Snow in California, Pretty Little Liars
Dobra muzyka, książka, śnieg za oknem (albo i nie :/) i nic więcej do szczęścia mi nie potrzeba. Odcinam się zupełnie od rzeczywistości, pełeeeeen relaks ;)
Good book, good song and I'm in my own world. Chillin' girl!


7. Beanies
Dobra czapka nie jest zła! A zwłaszcza jeśli znajduje się na niej śmieszny napis np. Bad Hair Day albo Princess.
Good beanie is not bad ;)

8. Ogromne swetry i koszulki Sweatshirts
Są wygodne, wyjątkowo przyjemnie się je nosi, no i są ciepłe! Gdybym ich nie posiadała prawdopodobnie nie opuszczała bym domu ani na krok bo bym zamarzła!
They are so comfortable and cosy. I can't leave house without sweatshirt on!

1 komentarz: