wtorek, 17 grudnia 2013

B-day!

Tak więc dziś są moje urodziny. Pomimo, że rzadko piszę posty o mojej codzienności, z tej okazji czas na mały wyjątek ;) Zostałam obudzona tortem z babeczek, oczywiście w towarzystwie piosenki "Sto lat" w wykonaniu moich rodziców. Szkoda tylko, że byłam baaardzo zaspana i nie wiele do mnie docierało, więc nawet zapomniałam pomyśleć życzenia ale babeczki były pyszne! Bardzo dziękuję, za tak miłą pobudkę. Hmmm czyli jednak nawet siódmą rano można człowiekowi jakoś umilić... babeczki codziennie proszę!
So today it is my birthday. My parents woke me up with a cake made of cupcakes, of course, they were singing the song "Happy Birthday". I was sooooo sleepy, so I even forgot to think of wishes but the muffins were delicious! Thank you very much for such a nice wake-up... muffins every day please!



Potem szkoła... dużo życzeń od moich cudownych przyjaciół, mistrzowskie wykonanie piosenki "Ola, Ola" przez Kasię, Zuzię i Alę i oczywiście prezent od moich kochanych - Madzi i Klaudii. Czekolada oreo - niebo! Dziękuję :)
Then the school ... a lot of wishes from my wonderful friends, masterful performance of the song "Ola Ola" by Kasia, Zuzia and Ala and of course, a gift from my lovely - Magda and Claudia. Chocolate Oreo - heaven! Thank you :)



A pod koniec dnia dostałam... nowy statyw! Co nie tylko ułatwi mi pisanie na blogu ale i kręcenie filmików czym również uwielbiam się zajmować. Poprzedni niestety uległ wypadkowi i się połamał ale ten jest dużo solidniejszy, więc nie ma o co się martwić. Na pewno mi jeszcze długo posłuży!
And at the end of the day I got ... new tripod! What makes it easier to me to write on the blog and shoot videos what I also love to deal with. Previous one unfortunately had an accident and broke up but this is much more robust, so there is nothing to worry about. For sure I will use it for a long time!

Od jutra aż do świąt codziennie posty o tematyce świątecznej! From tomorrow till Christmas there are going to be only posts about Christmas... EVERY DAY NEW ONE!

1 komentarz: