poniedziałek, 30 grudnia 2013

My O2L story

Na blogu pojawił się komentarz o treści "Connor <3 Lubisz o2l? :))" który jest powodem powstania dzisiejszego postu. Nareszcie mam okazję podzielić się z wami moją miłością do chłopców z domu O2L. Dla osób które ich nie znają, są to najcudowniejsi, najzabawniejsi i najlepsi vlogerzy na youtube. Prowadzą największy tak zwany "collab channel" gdyż filmiki na ich kanale publikuje aż sześć osób. Każdy z nich dodaje filmiki w innym dniu tygodnia. Connor Franta w poniedziałki, Ricky Dillon we wtorki, Sam Pttorff w środy, Jc Caylen w czwartki,  Trevor Moran w piątki i Kian Lawley w soboty.


Connor Franta - osobiście mój ulubieniec. Najzabawniejszy chłopak jakiego kiedykolwiek widziałam. Każdy jego filmik sprawia, że się uśmiecham i potrafi poprawić mi humor nawet w chwilach wielkiego smutku. Poza tym Connor miał duży wpływ na to kim jestem dzisiaj. Pomógł mi odnaleźć moją osobowość. W sumie jesteśmy niemalże identyczni... oboje kochamy Starbucks, portale społecznościowe, jedzenie, mówimy dziwne rzeczy, wykonujemy dziwne gesty itp. Lista jest baaardzo długa.
Ricky Dillon - robi chyba najbardziej zakręcone filmiki z całego zespołu O2L. Nie boi się spacerować ulicami LA w stroju kurczaka, jest bardzo otwarty, pozytywny i zabawny!


Sam Pottorff - na myśl o nim przychodzą mi słowa "You're all beautiful", które stale powtarza. Chyba właśnie to w nim najbardziej lubię, że szanuje dziewczyny i jest wobec nich wyjątkowy.
Jc Caylen - to właśnie dzięki niemu poznałam O2L. Artystyczna dusza pośród chłopaków, osoba pełna luzu.
Trevor Moran - chłopak o niezwykłym głosie! Wystąpił w Amerykańskim X-Factor i przeszedł przez etap eliminacji. Moim zdaniem ma wielki talent.
Kian Lawley - pierwsze co przychodzi mi na myśl to fakt jak traktuje swoją cudowną dziewczynę Andreę (której vlogi też uwielbiam) oraz fakt iż wykonuje wiele dziwnych gestów :) Poza tym od razu kojarzy mi się z nim filmik w którym wkręca pracowników fast foodów.


Moja historia z O2L zaczęła się od pewnego bloga, którego adresu już nie pamiętam. Był tam post pt. "moi ulubieni vlogerzy" wymieniono tam osoby takie jak JennXPenn oraz Jc Caylen. No a resztę historii już znacie. Jc jest częścią O2L więc kanał chłopców odkryłam bardzo szybko a potem zaczęłam oglądać filmiki Connora :)
No a wczoraj chłopcy zdobyli 1.000.000 subskrybentów. Gratulacje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz