sobota, 7 grudnia 2013

LA Girl!

Każdy z nas ma marzenia. Mniejsze, większe, bardziej odległe, ciężkie bądź łatwe do spełnienia. Moim największym marzeniem jest aby w przyszłości zamieszkać w LA. Oczywiście kocham Polskę jako swoją ojczyznę, miejsce w którym się wychowałam, ale wciąż cząstką mnie jest "Miasto Aniołów". Póki co staram się przemycić trochę jego do mojego codziennego życia w Polsce.
Everyone have dreams. Ones are bigger, ones are smaller, easy or hard to become reality, My biggest dream is to live in LA in future. Of course I love Poland, but city of angels is still part of me. For now I'm trying to put as much of LA girl life as I can to my life in Poland.


Kupuję ubrania w określonym stylu, piję i jem określone rzeczy. Często oglądam vlogi moich ulubionych vloggerów, a nawet myślę i mówię po angielsku. Staram się kupować magazyny w języku angielskim, zmieniam język w telefonie i na komputerze na angielski oraz w miarę możliwości korzystam z www.google.co.uk itp. Ostatnio stwierdziłam, że zamówię kolejne części moich ulubionych książek w języku angielskim. Uważam, że to dobry sposób bo mogę rozwijać swoje umiejętności ale i przenosić odrobinę wymarzonego miasta do codziennego życia.
I'm watching my favourite youtubers, I'm thinking and speaking in english everyday. I even changed my computer and phone language to english. I'm trying to buy foreign magazines or lately I had an idea to buy some books in english. I think it's great because I can have a little bit of American girl where I live and at the same time practise my skills and prepare for future.


Mam nadzieję, że moje marzenia się spełnią i w przyszłości znajdę się w LA. Póki co staram się angażować w dalszą naukę języka i rozwijanie moich umiejętności. Wierzę, że dzięki ciężkiej pracy jaką włożę w naukę teraz, znajdę się tam gdzie będę chciała być. Jak widzicie marzenia nie są dla mnie czymś nieosiągalnym wierzę, że kiedyś uda mi się je spełnić. W końcu wszyscy mamy nasz własny los w naszych rękach, prawda?
I hope my dreams will come true and I will live in LA. For now I'm trying to learn english the best I can. I believe that hard work will help me in future. So as you can tell dreams are my motivation at school and in live. We all have future in our own hands, right?


Mini haul przy okazji zdjęć Buty - McArthur | Plecak - Vans | Bluza - Big Star

15 komentarzy:

  1. Świetny blog! Bardzo fajnie piszesz:)

    emilkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha! Świetne zdjęcia! :D

    http://livethemoment1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie masz śliczne włosy, oczywiście stwierdziłam to po zdjęciu profilowym :)
    świetna czapka!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawe zdjęcia;)



    bezimienny szymon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od zawsze chciałam mieszkać za granicą. A najbardziej w LA.
    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    wisia-wisia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie, jesteś bardzo gadatliwa i pozytywną dziewczyną ;)) Bardzo minie zainspirowałaś. Obserwuję!
    http://the-vogue-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za te miłe słowa. Obserwuję i jeszcze raz dziękuję :)

      Usuń
  7. Bardzo dziękuję! Dla takich komentarzy warto pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chciałabym zamieszkać w Londynie <3



    http://rosonatorss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym normalnie żyć

    Obserwuję!
    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń