środa, 18 grudnia 2013

Holly Jolly Christmas Tag

Serię postów świątecznych na blogu uważam za rozpoczętą :) Na dzisiaj przygotowałam świąteczny tag!

1. Jaki jest twój ulubiony świąteczny film?
Chyba każdy z nas kocha "Kevin sam w domu", ale poza tym uwielbiam "Listy do M". Bardzo przyjemny film o ciekawej fabule, który zawsze nie tylko poprawia mi humor ale i wprawia w świąteczny nastrój.

2. Jesteś na liście grzecznych czy niegrzecznych?
Uważam, że na liście grzecznych, ale wszystko zależy od Św.Mikołaja ;)

3. Czy święta zawsze są białe w twoim kraju?
Właściwie tak.


4. Gdzie zazwyczaj spędzasz święta?
Najważniejsze jest dla mnie aby spędzić je z rodziną. Najczęściej organizujemy wieczerzę wigilijną na zmianę, raz u dziadków a raz u mnie w domu. Zawsze jednak zbieramy się wszyscy razem w ten wyjątkowy wieczór.

5. Jaka jest twoja ulubiona świąteczna piosenka?
Santa Claus is coming to the town - do gustu najbardziej przypadło mi wykonanie Justina Biebera.
All I want for Christmas is you - kto nie kocha tej piosenki!

6. Czy otwierasz prezenty w wigilię?
W mojej rodzinie otwieramy prezenty zaraz po wieczerzy. Ale nie stanowią one kluczowego punktu naszego spotkania :) Ja osobiście uważam, że lepiej jest dawać niż brać, dlatego zawsze przygotowuję jakieś niespodzianki dla najbliższych.


7. Czy potrafisz wymienić imiona wszystkich reniferów?
Rozumiem, że bez pomocy google, także odpowiedź brzmi nie.

8. Jaką świąteczną tradycję lubisz najbardziej?
Hmmm chyba zwyczaj związany z pozostawianiem pustego nakrycia na stole. Nigdy nie zapominajmy o osobach biedniejszych, dla których okres świąteczny nie koniecznie jest radosny. Uważam tą tradycję za zdecydowanie najpotrzebniejszą i najpiękniejszą.

9. Czy masz w domu żywą choinkę?
Moi rodzice co prawda nie do końca przepadają za igłami znajdującymi się w całym domu, ale ja nie wyobrażam sobie świąt bez żywej choinki dlatego zawsze ostatecznie ląduje ona w naszym dużym pokoju. Nie jest ogromnych rozmiarów i nie sięga sufitu ale nadaje pomieszczeniu świąteczny charakter.

10. Ulubiony świąteczny słodycz/ulubiona potrawa?
Uwielbiam sałatkę którą robi moja mama i oczywiście domowe pierniczki!

11. Wolisz dawać czy dostawać prezenty?
Jak już wcześniej wspominałam, uwielbiam dawać innym prezenty. Zawsze kupuję drobiazgi dla najbliższych mi osób!


12. Pokaż nam co ubierzesz na wieczerzę.
To w jednym z kolejnych postów ;)

13. Jakie byłoby wymarzone miejsce na spędzenie świąt?
Uwielbiam Polskie tradycje i Polską zimę. To najlepsze miejsce na święta!

14. Czy w twoim domu stosuje się jakieś sekretne świąteczne przepisy?
Nie, z mamą w kuchni nie trzymamy się żadnych zasad i zawsze wychodzi nam coś nowego. Niezbyt często używamy jakichkolwiek przepisów.

15. Najmilsze wspomnienie dotyczące świąt?
Wszystkie świąteczne wspomnienia są miłe. Pamiętam jednak, że kiedyś moi rodzice wraz z babcią i dziadkiem odłączyli prąd w domu i szybko podrzucili prezenty pod choinkę. Nie słyszałam aby ktokolwiek wstawał od stołu, a światło zapalono bardzo szybko. Całkiem nieźle im to wyszło ;)

16. Co sprawiło, że poznałaś prawdę o Św. Mikołaju?
Nic, szczerze powiedziawszy zawsze szukałam dowodów na to, że on nie istnieje. Nikt nie był w stanie mnie przekonać, że jest inaczej :)


17. Czy masz Noworoczne postanowienia? Czy udaje ci się ich dotrzymać?
Rzadko kiedy mam takowe, raczej staram się zrobić wszystko żeby każdy kolejny rok mojego życia był lepszy i stale pracuję nad sobą.

18. Co sprawia, że święta są dla ciebie specjalne.
Cudowna rodzinna atmosfera, dużo śniegu na ulicach, wszechobecna życzliwość i radość, zapach choinki, dawanie innym prezentów i dużo, dużo więcej.

1 komentarz:

  1. Uwielbiam robić prezenty ! Zawsze nie mogę się doczekać kiedy je zobaczą :D

    Zapraszam : pp-popolsku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń