wtorek, 5 lutego 2013

Topic

Niestety pod ostatnim postem nie pojawiły się żadne komentarze. Postanowiłam więc, że sama podejmę decyzję - post o lakierach do paznokci pojawi się na blogu. 
Uważam, że powinnam dookreślić się w kwestii tematyki bloga. Sądzę, że najlepiej spiszę się pisząc głównie o kosmetykach, urodzie itp. Mam wiele pomysłów na takie posty. W większości nie będą to jednak klasyczne recenzje kosmetyków czy stylizacje. Oczywiście posty tego typu także się pojawią, ale ja chciałabym stworzyć coś nieco ciekawszego. Efekty będziecie mogli obserwować już od jutra :)
Aha, na początku postów także zamieszczę wzmianki o mojej codzienności. Zmiany w postach nie będą więc duże. Po prostu zamiast pisać posty o tym, że dzień był nudny napiszę coś ciekawszego. Jeżeli nabraliście wątpliwości czy blog dalej pozostanie takim jakim jest - w dużym stopniu tak gdyż na blogu zaczną pojawiać się posty przede wszystkim z mojego zeszytu. Uważam, że zmiany będą pozytywne. Do zobaczenia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz