niedziela, 3 lutego 2013

Half a year

Jest mi trochę smutno gdyż przez zmianę adresu straciłam moje dawne statystyki czyli całe 2600 wejść :( Mam jednak nadzieję, że z każdym dniem ten blog również będzie się rozwijał.  Chciałam zobaczyć ile już prowadzę bloga i okazało się, że jestem z wami już pół roku <3 Mam nadzieję, że moja praca daje wam satysfakcję i radość z odwiedzin mojego bloga. Świętujmy więc:

6 MIESIĘCY BLOGOWANIA!

Na początek naszego wspólnego świętowania - piosenka Tiffany Alvord. Postanowiłam też sprawdzić od kogo dostałam mój pierwszy komentarz. Odpowiedź brzmi - Martix. Serdecznie dziękuję <3
Pamiętam, że blogowanie towarzyszyło mi przez prawie całe życie. Pierwszego bloga założyłam już w podstawówce. Uważam, że jest, był i będzie bardzo udany. Wiele osób mówi, że ich pierwsze blogi były "totalną porażką". Ja sądzę, że każdy blog jest warty uwagi. Zwłaszcza ze względu na wkład pracy autora. Aktualnie grono blogerów powiększa się z każdym dniem, chcę więc wszystkim życzyć powodzenia i dużo wytrwałości w pisaniu.

6 komentarzy: