niedziela, 17 lutego 2013

How to learn?

Aktualnie jestem po uszy zasypana pracą domową, ale wpadłam na chwilkę żeby coś napisać. Praca domowa poddała mi pewien pomysł na post. Będzie on należał do serii postów które napiszę czyli "Moje sposoby". Dzisiaj skupię się właśnie na pracy domowej.

1. Przed rozpoczęciem nauki odpocznijcie chwilę, napijcie się herbaty, obejrzyjcie telewizję i przewietrzcie pokój.
2. Przygotujcie miejsce pracy. Sprzątnijcie biurko, przygotujcie sobie szklankę wody i ewentualnie jakąś przekąskę aby nie musieć odchodzić od biurka.
3. Sporządźcie plan zadań. Przejrzyjcie podręczniki i napiszcie z czego macie pracę domową, kartkówkę itp. Pamiętajcie aby zaplanować kolejność nauki. Lżejsze i łatwiejsze rzeczy pozostawcie na koniec, zacznijcie od większych prac domowych.


4. Jeśli musicie nauczyć się słówek przepiszcie je na mniejsze karteczki. Łatwiej będzie się wam uczyć. Pamiętajcie, małymi kroczkami do celu :)
5. Długoterminowe prace róbcie z wyprzedzeniem. Najlepiej jest wykonywać je w weekend kiedy macie trochę wolnego czasu. Nie warto niczego pozostawiać na ostatnią chwilę.
6. Jeśli macie trudności z zapamiętaniem pewnych informacji ułóżcie z nimi zabawny wierszyk.


7. Zaglądajcie do ćwiczeń nawet jeśli jesteście pewne, że nic nie jest zadane. Unikniecie niespodzianek i odrabiania lekcji na przerwie.
8. Sprawdźcie czy wszystko wzięłyście. Może zostawiłyście coś w pokoju albo zapomniałyście o jakimś zeszycie? Nie zaszkodzi sprawdzić :)
9. Pakujcie plecak wieczorem. Rano unikniecie bieganiny za zeszytami :)

Mam nadzieję, że któreś z moich pomysłów pomogą i wam. Powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz