piątek, 8 lutego 2013

Little things

Dzisiaj przygotowałam post który być może was zainspiruje - mam taką nadzieję :) Oczywiście pomysł na taki post pochodzi z mojego ukochanego blogowego zeszytu. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły na posty, proszę napisać w komentarzu a ja postaram się je wykorzystać.
Jak możecie się domyślić z tytułu post będzie o tym abyśmy cieszyli się małymi rzeczami. Ile razy mówiliście "to mój najgorszy dzień w życiu"? Jeśli nigdy, to gratulacje jesteście całkowitymi optymistami. Takich osób jest jednak mało dlatego postanowiłam poddać wam kilka pomysłów jak odnaleźć radość każdego dnia :)


1 - Szukajcie pozytywów nawet w najgorszej sytuacji np. wylaliście tusz na kartkę - trudno, to bardzo ładna plama :) Rozumiecie już o co chodzi? Oczywiście sztuka odnajdywania we wszystkim pozytywów jest niezwykle trudna, ale możliwa do opanowania :D
2 - Cieszcie się chwilą. Warto zbierać radosne wspomnienia aby pozbyć się tych gorszych dlatego starajcie się jak najbardziej cieszyć się każdą dobrą chwilą. W razie gorszych dni warto powspominać te radosne momenty naszego życia.


3 - Odnajdźcie swój sposób na dobry humor. Pomyślcie co was rozśmiesza. Możecie też poszukać swojego talizmanu szczęścia - świetny sposób na taki talizman to udać się do sklepy typu "wszystko za 5 zł" i kupić pierwszą napotkaną rzecz :)
4 - Często się śmiejcie - w końcu śmiech to zdrowie. Codziennie dawajcie sobie pożądną dawkę śmiechu - chociażby w domu przed lustrem. Dobry humor gwarantowany.

Kilka sposobów na rozwianie smutków
- konkurs śmiesznych min
- sesja zdjęciowa z przyjaciółmi
- piżama party z najlepszymi kumpelami
- zakupy (przymierzcie wszystkie zabawne kapelusze i okulary przeciwsłoneczne!)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz