środa, 20 marca 2013

Spring trends

Dzisiejszy dzień nie był aż tak straszny ja myślałam. Kartkówka z hiszpańskiego poszła mi całkiem nieźle, tak samo jak geografia także mam chwilę wytchnienia. Zaraz wezmę się za przygotowania do sporej notki jaką planuję wkrótce dodać. Jutro mamy pierwszy dzień wiosny a u mnie... śnieg także pogoda nie zapowiada się zbyt słonecznie. Poza tym jutro mamy dzień wagarowicza :) Ja osobiście nie zamierzam wagarować gdyż w tym dniu odbywa się u mnie w szkole coś w rodzaju "mam talent". Tymczasem zapraszam na ściągę z trendów wiosna 2013.

Black&White
Ostatnio w kolejnych sklepach zaczęły pojawiać się spodnie w szerokie białe i czarne pasy. Trend prędko się rozprzestrzenił i stał się absolutnym must-have nadchodzącej wiosny. Biel i czerń są klasycznymi kolorami lecz nie jest tak łatwo wymyślić ciekawej czy oryginalnej stylizacji z nimi w roli głównej, jak nosić te kolory Audrey Hepburn wiedziała dobrze. Z resztą sami zobaczcie.


Neony
Chyba nie muszę opowiadać o nich zbyt wiele, pragnę jednak wyrazić pewnego rodzaju podziw dla tego trendu gdyż od lata 2012 nie opuścił nas, co świadczy o jego ponadczasowości. Właściwie to się temu nie dziwię. Która z nas nie lubi jasnych barw... a zwłaszcza podczas słonecznych pór roku. Jeśli nie macie pomysłu na outfit pełen neonowych bar wystarczy spojrzeć na stylizacje Zenday Coleman.


Wyrazistość
Pod tym hasłem kryje się naprawdę wiele pojęć. Przede wszystkim duża ilość intensywnych barw, wzorów i krojów. Mile widziane są wszelkie falbanki, dodatkowe warstwy tiulu i wzorzyste asymetryczne koszulki lub spódnice. Jeśli chodzi o wzory najpopularniejsze są orientalne klimaty oraz zwierzęce nadruki - świetnym pomysłem są buty wyglądające jak zrobione ze skóry węża. Warto bawić się też różnymi fakturami np. połączenie aksamitu ze sztruksem itp.


1 komentarz:

  1. Super bloog, bede wpadac tu czesciej.. :D
    http://sweat1dimala.blogspot.com/
    Zaobserwujesz? za kom. tez sie nie obrazę :*

    OdpowiedzUsuń