niedziela, 10 marca 2013

170 & My face

Dzisiejszy post jest wyjątkowy... a raczej przypisana jest mu wyjątkowa liczba - 170. Dokładnie tyle postów napisałam od 18.Sierpnia.2012 roku, moim zdaniem to całkiem niezły wynik :)
Dzisiaj post typowo urodowy czyli "Moja codzienna pielęgnacja twarzy".

Poniedziałek - Piątek
W tygodniu używam toniku Under 20 ANTI! ACNE który ok. tydzień temu mi się skończył i musiałam zastąpić go innym produktem, gdyż akurat nie było mojego ulubieńca. Jak możecie się więc doczytać tonik sprawuje się rewelacyjnie. Pomimo, że nie jest przeznaczony do demakijażu radzi sobie całkiem nieźle w razie nagłych wypadków, poza tym delikatnie matuje twarz i nadaje jej zdrowego blasku. Zdecydowanie polecam go każdemu.
Kolejnym produktem z jakim moja twarz ma na co dzień do czynienia jest krem nawilżający Under 20 PRO! HYDRA. Jest on dość tłusty, ma przyjemny zapach i delikatnie nawilża. Czasem jednak po nałożeniu produktu mam poczucie maski gdyż produkt potrzebuje dłuższej chwili aby się wchłonąć i pozostawia cerę delikatnie tłustą.
Ostatnio żel zastąpiłam mydełkiem Dove ponieważ poczułam się zawiedziona. Żel od Under 20 PRO! HYDRA mi nie odpowiada. Niby nawilża, pieni się i tak dalej ale coś jest nie tak. Po zastosowaniu żelu  twarz jest gładka, ale ma się wrażenie maski i naciągniętej skóry (?). Nie wiem dokładnie jak opisać ten efekt. Jedno jest pewne, z żelem się rozstałam i raczej już do niego nie wrócę. Niestety.

Sobota - Niedziela
W weekendy stosuję również peeling od Lirene drobnoziarnisty oraz maseczkę Under 20. Peeling delikatnie oczyszcza twarz pozostawiając ją gładką i miękką. Ma dobrą niezbyt wodnistą konsystencję i łatwo się spłukuje. Ogólnie rzecz biorąc jest okay.
Maseczkę pozostawiamy na twarzy na ok. 10-15 minut. Wchłania się ona dobrze i dość szybko, ewentualne pozostałości zmywamy ciepłą wodą. Maseczka delikatnie nawilża i pozostawia skórę gładką i rozświetloną. Jestem z niej zadowolona.

To na tyle z mojej codziennej pielęgnacji twarzy, życzę wam miłej niedzieli :)

1 komentarz:

  1. Ja używam żel + peeling myjący tak 2-3 razy w tygodniu i jestem z niego bardzo zadowolona :]

    OdpowiedzUsuń