środa, 6 marca 2013

Pink skirt & flowers

Dzisiejszy dzień był dla mnie bardzo udany :) Wszystkie kartkówki oraz sprawdzian poszły mi całkiem nieźle, także myślę, że będzie dobrze. Szkoda tylko, że na napisanie sprawdzianu z polskiego mieliśmy tak mało czasu... ale jakoś dałam radę.
Dzisiaj pokażę wam zdjęcia outfitu. Czuć w nim lekki powiew wiosny w postaci zwiewnej różowej spódniczki, kwiatów i niedbale zawiązanej koszuli. Aby stworzyć kontrast włożyłam ciemniejszą koszulę - uwydatniła róż spódniczki i sprawiła, że stylizacja nie jest taka "cukierkowa". Mnie całość się bardzo podoba ale czekam na wasze opinie. Mam na sobie:

Koszula - New Yorker
Spódniczka - H&M
Buty - CCC
Pierścionek - Centro.
Spinka we włosach - H&M
Kwiaty (rekwizyty) - IKEA :P






Niestety ale każde zdjęcie wyszło innej wielkości... mam jednak nadzieję, że wam się podobają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz