sobota, 23 marca 2013

25 facts about me

1. Gdy coś mnie zainteresuje np. DIY bądź dekorowanie rzeczy metodą decoupage poddaję się temu całkowicie. Na okrągło tworzę projekty i szkice moich kolejnych "dzieł" itd.
2. Denerwuje mnie... rysowanie. Jeśli moja praca mi się podoba, rysowanie sprawia mi przyjemność jeśli jednak dostrzegam w niej chociaż jedną wadę od razu konieczność rysowania staje się uciążliwa i denerwująca. To właśnie dlatego nie do końca przepadam za robieniem prac na plastykę.
3. Nie potrafię zbyt dobrze jeździć na łyżwach ani rolkach chociaż próbuję opanować te umiejętności już od dzieciństwa.
4. Osobiście bardzo lubię w-f gdyż jestem dość energiczną osobą. Niestety w-f ( a w szczególności siatkówka) nie lubi mnie :P
5. Uwielbiam gotować. Często w nudne wieczory po prostu idę do kuchni i czy jestem głodna czy nie zaczynam coś pichcić - najczęściej pada na ptysie bądź naleśniki z polewą czekoladową i plastrami banana.


6. Mam świra na punkcie serialu "Violetta" ale od jakiegoś czasu na Disney Channel przestały pojawiać się nowe odcinki :'(
7. Przez ok.7 lat byłam naprawdę wierną fanką Seleny Gomez, z resztą dalej śledzę jej karierę i życzę jej powodzenia we wszystkim co będzie robić :)
8. Nigdy nie jem ciastek typu Oreo w sposób w jaki są one reklamowane. Nie rozumiem po co mam "przekręcać" to ciastko? Właściwie to uważam, że wtedy smakuje ono gorzej :P
9. Uwielbiam wymyślać nowe stylizacje, fryzury itd. Mam wyobrażenie garderoby swoich snów, które powoli staje się jawą :)
10. Uwielbiam bezy i ptysie ale to już chyba wiecie :P


11. Nie jestem jak większość ludzi w moim wieku. Często zapominam o telefonie i nie czuję potrzeby ciągłego sprawdzania czy nie przyszła do mnie nowa wiadomość itp.
12. Nienawidzę pisać sms-ów.
13. Uwielbiam kupować biżuterię, chociaż nie noszę jej zbyt często.
14. Chcę pojechać do Nowej Zelandii.
15. Zawsze podobała mi się biżuteria  DIY, niedawno nawet spróbowałam swoich sił w lepieniu z plasteliny/modeliny.


16. Lubię robić zdjęcia. Często przed napisaniem postu (jak np. dzisiaj) latam po całym domu i fotografuję niemal wszystko co wpadnie mi w ręce i będzie miało chociaż minimalny związek z notką.
17. Kiedyś byłam maniaczką stardoll. Wykonywałam też nagłówki w tym stylu.
18. Często chcę robić milion rzeczy naraz, w końcu jednak udaje mi się wszystko poukładać.
19. Bardzo chciałabym sama szyć dla siebie jakieś ubrania, robić dodatki itp. Mam nadzieję, że akurat to "marzenie" uda mi się wkrótce zrealizować.
20. Najbardziej lubię słuchać cover-ów Tiffany Alvord.


21. Na zdjęciu powyżej możecie zobaczyć moje ulubione czekoladki <3
22. Jestem zapominalska. Zawsze przed klasową wycieczką mówię sobie żeby zabrać słuchawki o których później zapominam.
23. Bardzo lubię śpiewać chociaż nie wychodzi mi to idealnie... :)
24. Staram się być optymistką i we wszystkim odnajdywać dobrą stronę chociaż nie zawsze mi się to udaje.
25. Jestem perfekcjonistką.


1 komentarz: