poniedziałek, 10 lutego 2014

Day 18 - Go for it part.2

W życiu spotyka nas wiele przeciwności losu, przeszkód, tragedii... Najważniejszą lekcją jakiej musimy nauczyć się w życiu jest więc umiejętność pozbierania się po przykrych doświadczeniach. Musimy wstać, podnieść głowę i dalej dumnie kroczyć przez życie. Jest to bardzo ciężkie, czasem może nam się wydawać nie możliwe, ale jeśli mamy motywację damy sobie radę z największymi tragediami i problemami.
In life, we encounter a lot of adversity, obstacles, tragedies ... The most important lesson which we must learn in life is to move on after bad experiences. We need to stand up, raise our heads and continue to walk proudly through life. It is very heavy, sometimes it may not seem possible, but if we have the motivation, we can handle with the greatest tragedies and problems.

Jak znaleźć motywację? Kryje się ona wszędzie. Moją motywacją są moje marzenia, pragnienie zamieszkania w Los Angeles, a przede wszystkim fakt iż sama pragnę swojego szczęścia. Jeśli wiecie co was motywuje, zacznijcie się tym otaczać. Ja mam w pokoju wiele zdjęć Los Angeles, pamiątki dotyczące wspaniałych wspomnień, fotografii z przyjaciółmi i plakatów moich idoli.
How to find the motivation? It is hidden everywhere. My motivation is my dream, the desire to live in Los Angeles, and above all the fact that I want to be happy. If you know what motivates you, start up with your surround. I have a lot of Los Angeles pictures in my room, memorabilia about great memories, photos with friends and posters of my idols.

Te wszystkie drobiazgi przypominają mi kim jestem i dlaczego mam dalej walczyć o swoją przyszłość i szczęście. Kiedy widzę co już osiągnęłam, mam ochotę dalej pracować i cieszyć się sukcesami. Moim zdaniem każdy z nas musi nauczyć się samodzielnie motywować. Inaczej życie codzienne stanie się dużym wyzwaniem.
All these little things remind me of who I am and why I need to fight for my future and happiness. When I see what I already have achieved, I want keep on working and enjoying the success. In my view, each of us must learn to motivate yourself. Otherwise, everyday life becomes a big challenge.

POWODZENIA :)
GOOD LUCK :)

1 komentarz:

  1. W tych czasach największą motywacją są marzenia bo wszyscy do ich spełnienia dążymy, ważne też żeby być ambitnym i nie zadowalać się byle czym ;D
    http://diobromoetan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń