piątek, 7 lutego 2014

Day 16 - List your favourite blogs

 
Zdjęcie jest własnością autorki bloga "Raspberry and red"
 
Blog Weroniki podoba mi się ze względu na to,  że nie pisze ona o niczym. Stara się nam coś przekazać. Poza tym moim zdaniem potrafi stworzyć oszałamiający zestaw z niczego, co zdecydowanie mi imponuje. Gdybym miała powiedzieć jaka blogerka jest dla mnie wzorem, powiedziałabym Weronika. Jej blog stanowi dla mnie motywację i zachętę do pisania. Weronika zaczynała w podobnym wieku co ja, a ile już zdołała osiągnąć. Zdecydowanie jest to osoba, która mnie inspiruje.
I like this blog because it is about something. Weronika tries to tell us about her feelings, opinions etc. And she can create amazing outfit with nothing! If I'd have to say which blogger is my role model I would say Weronika. Her blog motivates me and make me feel like my blog really could be big one day. Weronika started in similar age to mine, and she achieved so much. She is my inspiration in blogging.
 
 
Zdjęcie jest własnością autorki bloga "Pani Ekscelencja"
 
Z nie do końca znanej mi przyczyna zachwycam się pomysłem na pseudonim "Pani Ekscelencja". Muszę przyznać, że bardzo mi się ta nazwa podoba. Ten blog również stanowi dla mnie inspirację, jednak z trochę innych powodów. Mam podobny styl co autorka i świetnie odnajduję się na jej stronie, no i mogę podpatrzeć kilka rzeczy dla siebie ;) Nie wspominam już o jej pięknych rudych włosach, do których od zawsze miałam słabość.
I don't know why but first of all I really love her nick name. This blog it is inspiration for me too because I have similar style to the author's. And I really love her amazing hair.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz