poniedziałek, 24 czerwca 2013

Day 1. DIY and Inspirations

Na początku pragnę wam z całego serca podziękować za te kilka komentarzy pod ostatnim postem. Na prawdę bardzo zmotywowaliście mnie do pracy :)
DIY

No początek dodatki czyli bransoletki, torebki i wszystko co tylko przyjdzie nam do głowy oraz jedna koszulka pleciona z tyłu :)


Uważam, że taka subtelna bransoletka ożywiona dużą kolorową kokardą świetnie sprawdzi się na lato. Mogłybyście również wykorzystać wielokolorowe lub wzorzyste wstążki aby stworzyć coś ciekawszego.


Ten pomysł wydaje mi się naprawdę świetny. Bransoletka zrobiona ze starych słuchawek może być kolejnym letnim hitem!

diy, diy projects, diy craft, handmade, diy ideas, diy used jeans handbag

Tutaj z kolei mamy torebkę wykonaną ze starych jeansów. Autorce pomysłu gratuluję pomysłowości!


Pomysł na taką koszulkę stał się już niemal klasykiem i absolutnym must have lata, dlatego warto zrobić sobie taki prezent na lato :)

Latem jest naprawdę gorąco dlatego często spinamy nasze włosy. Ale kto będzie chodził w zwyczajnym kucyku kiedy można zrobić coś co zwali innych z nóg... i to w zaledwie kilka minut!

diy, fashion, diy fashion projects, diy fashion ideas, diy fashion tips, diy ideas, diy double boho braid hairstyle


diy, fashion, diy fashion projects, diy fashion ideas, diy fashion tips, diy ...

diy, fashion, diy fashion projects, diy fashion ideas, diy fashion tips, diy ideas, diy nice swirl hairstyle

diy, fashion, diy fashion projects, diy fashion ideas, diy fashion tips, diy ideas, diy cascade waterfall braid hairstyle

Na koniec pozostawiłam chyba moją ulubioną propozycję. Uważam, że taka fryzura nie dość, że jest wygodna i dość trwała to jeszcze efektowna!

diy, diy projects, diy craft, handmade, diy ideas, diy three braided bun hair...

Nareszcie przyszedł czas na moją ulubioną część dzisiejszej notki... paznokcie! Oto kilka naprawdę świetnych pomysłów na manicure.

diy, fashion, diy fashion projects, diy fashion ideas, diy fashion tips, diy ideas, diy feather nail design

diy, fashion, diy fashion projects, diy fashion ideas, diy fashion tips, diy ideas, diy cute rabbit nail design

diy, fashion, diy fashion projects, diy fashion ideas, diy fashion tips, diy ideas, diy color block nail design

Na koniec części postu z DIY daję wam linki do kilku świetnych filmików mojej ulubionej vlogerki - Meredith Foster. Serdecznie polecam!


INSPIRATIONS

A teraz kilka inspiracji aby poddać wam trochę pomysłów na wasze własne DIY!

perfume

swaggie ;3

misia11

owoce *_*

...

...

.

yumi_coco

brokat

nutella

To już wszystko co przygotowałam na pierwszy dzień letniego tygodnia. Jak widzicie zaczynamy lekko ale jutro bardziej się wykażę pisząc cały artykuł o metodach dzięki którym uzyskamy piękną opaleniznę. Do zobaczenia jutro!

1 komentarz:

  1. jeju jeju jaki fajny post! pomysł z piórkiem na paznokciach podoba mi się najbardziej :D

    Zapraszam do mnie! :)
    moj-wlasny-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń