sobota, 22 czerwca 2013

Mobile blog

Cześć :)
Po pierwsze chcę was przeprosić za moją nieobecność ale niestety pomimo chęci nie mogłam dodać tutaj nowych postów gdyż mój laptop jest zepsuty :/ No cóż w każdym bądź, przybywam z nowym postem i dużym zapałem do pracy :)
Na szczęście zostało nam już tylko kilka dni szkoły, więc na lekcjach nie robimy już zbyt wiele i można spędzić miłe chwile z przyjaciółmi przed 2 MIESIĄCAMI ROZSTANIA! Dlatego też właśnie piszę post z Madzią z którą urządziłyśmy sobie nocowanie. Obejrzałyśmy "horror" pt. "Trzynaście duchów"... dla osób które pragną mieć gęsią skórkę serdecznie... odradzamy! Niestety film był niewypałem ale w miłym towarzystwie zawsze zrobi się coś ciekawego np. Chybby Bunny Challenge hahahahaha... zmieściłam 7 pianek, z resztą tak jak Magda <3 Pozostawiam was teraz z kilkoma zdjęciami z ubiegłych tygodni :) Miłego dnia!!!

Uwielbiam tą fotkę <3

Moje nowe sandałki <3

Podczas oglądania


Ringo

Fryyyytki mniam!

1 komentarz:

  1. a to złośliwość rzeczy martwych! :D
    u nas na lekcjach jest podobnie - nie robimy nic ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń