piątek, 24 stycznia 2014

Little mobile blog - Sylwia Grzeszczak show

Właśnie wróciłam do domu z koncertu Sylwii Grzeszczak, na który poszłam z Klaudią i Bartkiem więc postanowiłam pokazać wam parę zdjęć. Ogólnie uważam wyjście za udane. Było dużo śmiechu, śpiewania i wgle. Sylwia zaśpiewała swoje najpopularniejsze piosenki dzięki czemu pomimo iż nie znam za dobrze jej twórczości mogłam spędzić miło czas i pośpiewać z Klaudią. Mam nadzieję, że wasz piątkowy wieczór również był udany :)
So I'm finally home after Sylwia's Grzeszczak show. I went there with Klaudia and Bartek, so I decided to show you some photos. I think the show was great and I spent really good time with friends. Sylwia sang her most popular songs so I could sing a bit, couse I'm not biggest fan of her. It  was a great friday night.





 
I took photos with my mobile
Zdjęcia robione telefonem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz