wtorek, 8 października 2013

What I love to do

Postanowiłam dla odmiany opublikować cząstkę siebie, jedną ze swoich największych pasji - grafikę komputerową. Ostatnio przytłoczona dużą ilością zajęć, pracy domowej i materiału do przyswojenia nie robiłam nic w tym kierunku, ale efekty mojej pracy możecie dostrzec np. oglądając moje inspiracje. Chciałabym pokazać wam dzisiaj kilka moich starych "dzieł" stworzonych przy różnych okazjach.
Today I want to share with you my passion - computer graphic. Recently I had lots of homework to do, books to read and other school stuff so I didn't make a lot about graphic. But some of my works are for example inspirations which I upload here. So, today I want to let you see my old arts. 


Ten nagłówek był jednym z pierwszych nagłówków na blogi o gwiazdach jakie zrobiłam. Został wykonany dla mojej najlepszej przyjaciółki która pisała bloga o Justinie, jego życiu i twórczości. Pomimo wielu wad i niedociągnięć które dostrzegam w nim dzisiaj bardzo go lubię.
This header was one of my first header for blogs about pop stars. It was made for my best friend, who was writing a blog about Justin, his life and music. Today I can see a lot of defects in it but I still like it.



Te dwa nagłówki zostały zrobione na konkursy graficzne. Postaci które przestawiają to lalki ze strony stardoll. Nagłówki nie są idealne ale lubię wspominać, jak bardzo świrowałam na punkcie tej strony,
This two headers were made for graphic contests. Those characters are dolls from stardoll site. Headers aren't perfect but I like thinking about how much I was crazy about this online game.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz