niedziela, 6 października 2013

Fall time!

Co kocham w jesieni? / What do I love in fall?
Ciepłe koce / Warm blankets
Kakao / Hot chocolate
Kolorowe liście spadające z drzew / Colorful leaves 
Malowniczy krajobraz / Beautiful countryside
Pogodę idealną na ciepłe obszerne swetry / Sweater weather
Długie wieczory / Long evenings
Kolejne wspaniałe wspomnienia / More beautiful memories

Now I have to get my coat when I'm going out.
Dzisiaj wybrałam się na pierwszy spacer wśród jesiennych liści, a rano obudziły mnie leniwe promienie słońca wprawiając mnie w dobry nastrój. Obudziłam się opatulona ciepłym kocem i napiłam się gorącej herbaty z sokiem. Czego chcieć więcej? Outfitu! Przedwczoraj przy okazji wizyty u lekarza doznałam objawienia. Zobaczyłam sweter, który od razu mną zawładną. Niby zwykły sweter z sieciówki z nadrukiem ale do mnie zaczął przemawiać. Może brzmi to jakbym była nawiedzona, ale to nic. Bo tak właśnie się czuję, jak widzę zawartość swojej ukochanej szafy.
Today I was at my first walk between those beautiful leaves. At the morning lazy sun rays woke me up, so I was a little bit happier about leaving my bed. I drunk hot tea, and I was ready to go. What do you want more? Outfit! During shopping few days ago I found THIS sweater. When I saw it, it started talking to me. No matter how does it sound. This is how I really feel when I'm buying clothes.




Hat - Reserved | Sweater - Stradivarius | Skirt - New Look | Shoes - McArthur 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz