sobota, 14 września 2013

Memories from summer - ootd


Niestety ale wakacje skończyły się na dobre. Z drugiej strony do kolejnych już niecałe 200 dni :) Pragnę się więc podzielić z wami wspomnieniami z wakacji i zdjęciami które zrobiłam kiedy szorty były najdłuższymi spodniami ;)
Unfortunetely summer end. At the other side we've got only 200 days until summer 2014 :) So, I want to tell you some of my summer memories and photos which I took when shorts were longest jeans ;)



Moje ulubione wspomnienia wiążą się z moimi przyjaciółmi. Starymi jak i nowymi. Na obozie poznałam wiele wspaniałych osób między innymi koleżanki z którymi dzieliłam pokój oraz chłopców mieszkających nad nami. Stworzyliśmy swego rodzaju paczkę. Na kilka dni przed wyjazdem chłopcy odwiedzili nas, i postanowili zostawić nam po sobie pamiątkę w postaci barszczu pod prysznicem. Mina moja i moich koleżanek musiały być bezcenne.
My favourite summer memories are with my friends. Old and new ones. During camp I met a lot of new cool people, girls from my room and boys from upstairs. We were good group of friends. Day before end of camp boys want to give us a little suprise. They put borscht in your shower!



Następnym świetnym wspomnieniem są wycieczki na dach z moimi najlepszymi przyjaciółkami. Wspólnie tańczyłyśmy, śmiałyśmy się i kręciłyśmy klipy. Niby nic nadzwyczajnego a jednak nasze wycieczki na dach są moimi najmilszymi wspomnieniami.
My best memory from summer is our trip on the roof with my friends. We were dancing, laughing and making videos. It isn't very special but it's my favourite memory from this summer. 



No i ostatnie wspomnienie z wakacji którym chcę się z wami podzielić. Jest nim nocowanie z Zuzią. Nie spałyśmy przez całe 24h i użądziłyśmy konkurs na Miss Studentek 2013 - parodię prawdziwego konkursy. Zainspirowały nas filmiki na YouTube. Nagrałyśmy też wiele innych rzeczy.
And last of my memories. It's sleepover with my bff Zuzia. We didn't sleep for whole night and day. We made Miss contest and record lots of funny videos.


Shoes - Converse | Blouse - New Yorker | Shorts - KappAhl

Uważam, że te wakacje były jednymi z najlepszych w moim życiu. Podzieliłam się z wami garstką moich licznych wspomnień.
I think that this summer was the best. I told you a little part of my memories, but there was really lots of funny moments.

1 komentarz:

  1. Witaj Oleńko,
    jestem pod wrażeniem Twojego bloga. Będę zaglądać, by podziwiać piękne zdjęcia, ciekawe teksty, i ćwiczyć mój slaby jeszcze angielski.
    Pozdrawiam. KasiaW.

    OdpowiedzUsuń