sobota, 24 sierpnia 2013

With my bff


A więc korzystając z okazji, że dziś nocuje u mnie moja najlepsza przyjaciółka mam dla was post troszkę inny niż wszystkie. Mianowicie napiszemy o sobie nawzajem 10 faktów :)

Fakty o Zuzeczku

1. Uwielbia starbucks - zimą najbardziej lubi latte waniliowe, a latem mango juice :)
2. Jest Directioner i Belieber.
3. Kiedyś pisała bloga.
4. Uwielbia pop-corn
5. Jej ulubiony zapach to "Someday" <3
6. Uwielbia grać w ringo i urządzać pikniki.
7. Jej ulubione vlogerki to macbarbie07 i stilababe09.
8. Ma ciemno różową obudowę na telefon (a ja taką przeźroczysto różową) <3
9. Posiada różowe skarpetki.
10. Jest absolutnie szalona :P (mój krejzol)


Fakty o mnie

1. Jest Belieber <3
2. Uwielbia Violettę ^^
3. Jest pozytywnie szalona
4.Jest uzależniona od twittera (tak jak ja xd)
5.Uwielbia Roi'a czy jak mu tam i tego drugiego jak on tam się nazywa z Wassabi xd
6.Nie zamierza założyć sobie aska :D
7.Hahahah chciałam napisać, że prowadzi bloga ale jaki to ma sens hahah bo przecież jeśli teraz to czytacie, to jesteście na jej blogu i o tym wiecie ;p
8.Jest pomysłowa, kreatywna i pełna energii :)
9. Boi się psów
10. Jest moją Miss Studentek <3


A więc to na tyle, do zobaczenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz