środa, 8 maja 2013

I love spring Tag

Nareszcie mamy piękną, słoneczna wiosnę. Od razu chce się żyć i pisać na blogu ^^ Miałam gotowe zdjęcia na bloga lecz nie chcą się dodać do notki więc na dobry początek wiosny przygotowałam TAG <3


1.Ulubiony lakier do paznokci na wiosnę
Latem oraz wiosną ZAWSZE maluję paznokcie na fioletowo, żółto ,miętowo i koralowo. Gdybym miała jednak wybrać tylko jeden kolor byłby to właśnie koralowy.

2. Jaki wybierasz kolor szminki na wiosnę?
Zdecydowanie koralowy... tak, uwielbiam ten kolor <3

3. Pokaż swoją ulubiona sukienkę.
Dzisiaj akurat byłam w nią ubrana. Jest to oczywiście moja kochana granatowa sukienka w beżowe kropki z Butiku.


4. Jaki jest twój ulubiony kwiat?
Osobiście uwielbiam delikatnie różowe róże z białymi prześwitami oraz żółte tulipany. Już sam ich widok niezwykle poprawia mi nastrój :)

5. Twój ulubiony wiosenny szal/dodatek?
Jest to zdecydowanie moja nowa czapka którą pokaże wam w najbliższym haul-u.

6. Jakich wiosennych trendów jesteś najbardziej ciekawa?
Jestem bardzo ciekawa zwłaszcza nowych kolorów lakierów do paznokci. Poza tym nie mogę się doczekać aż ujrzę nowe modele sandałków dostępnych na ten sezon.

7. Twoja ulubiona świeczka zapachowa?
Nie mam pojęcia :P

8. Twoje ulubione wiosenne perfumy?
Nie mam swoich faworytów. Wydaje mi się, że najbardziej lubię delikatne zapachy o lekko owocowej nucie.


9. Jaka jest wiosna w miejscu twojego zamieszkania?
Aktualnie? Piękna, słoneczna, ciepła... po prostu CUDOWNA :)

10. Co najbardziej lubisz w wiośnie?
Oczywiście to, że możemy bardziej eksperymentować z naszym wyglądem, ubiorem i fryzurami <3

11. Czy robisz wiosenne porządki?
Jasne, w tak piękne dni nieuporządkowane wnętrza bardzo mnie przygnębiają a przecież tego nie chcemy. Najbardziej jednak lubie porządki w mojej szafie. Ostatnio odkryłam w niej na nowo kilka świetnych ciuchów.

12. Czy masz jakieś plany na nadchodzące wakacje lub przerwę wiosenną?
W najbliższym czasie planuje jedynie wycieczkę klasową - I can't wait!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz