niedziela, 14 kwietnia 2013

Must haves for spring&summer

Dzisiaj przychodzę do was z małym haul'em ponieważ w ten weekend kupiłam kilka rzeczy na dobry początek wiosny. Oto one :

Sukienka - Butik, Koszulka - Butik, Okulary - New Look

Muszę wam powiedzieć, że jestem absolutnie zakochana w tej sukience. Ma niesamowity krój i wygląda naprawdę pięknie. Już od dawna szukałam sukienki idealnej i mogę powiedzieć, że ją znalazłam. Ostatnio robi się coraz cieplej więc już jutro włożę ją po raz pierwszy <3
Tę koszulkę kupiłam gdyż urzekła mnie swoimi barwami, poza tym uważam, ze latem będzie wyglądać świetnie w zestawieniu z kolorowymi szortami bądź spódniczką.

Poza tym planuję jeszcze kupić jakieś kolorowe szorty, fajną kurtkę na lato, kolorowe sandałki, czapkę z prostym daszkiem, może jeszcze jedną sukienkę i jakieś t-shirty. Czeka mnie więc jeszcze dużo chodzenia po sklepach ale do lata mamy jeszcze trochę czasu :) A jakie są wasze must haves na najbliższe lato i wiosnę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz